Over Ons

Vereniging Alhaj Ahmed El Madiouni - Een toegewijde organisatie voor het verbeteren van levens in Marokko

Bekijk al onze videos

Over ons

Vereniging Alhaj Ahmed El Madiouni is een non-profitorganisatie die zich inzet voor het verbeteren van de levensomstandigheden van kansarme gemeenschappen in Marokko. Opgericht in 2023, hebben we ons toegewijd aan het aanpakken van de vele uitdagingen waarmee deze gemeenschappen worden geconfronteerd, waaronder armoede, honger, beperkte toegang tot onderwijs en gezondheidszorg, en watertekorten.

Onze visie is om een toekomst te creëren waarin iedereen in Marokko gelijke kansen en toegang tot essentiële hulpbronnen heeft, zodat ze een waardig en betekenisvol leven kunnen leiden. We geloven in de kracht van samenwerking en streven ernaar om samen met lokale gemeenschappen, vrijwilligers en donateurs verandering te bewerkstelligen.

Onze waarden

• Integriteit: We handelen altijd oprecht en transparant in alles wat we doen.
    • Mededogen: We benaderen ons werk met empathie en respect voor de mensen die we dienen.
    • Samenwerking: We werken samen met lokale gemeenschappen en partners om duurzame oplossingen te creëren.
    • Verantwoordelijkheid: We nemen verantwoordelijkheid voor onze acties en streven ernaar om meetbare resultaten te leveren.
    • Innovatie: We zijn voortdurend op zoek naar nieuwe en effectieve manieren om onze impact te vergroten.

Ons team

Ons team bestaat uit gepassioneerde en toegewijde individuen die zich inzetten voor het verbeteren van de levens van de mensen die we helpen. Met een diverse achtergrond in verschillende sectoren, brengen we een schat aan ervaring en kennis om ervoor te zorgen dat we onze projecten met succes uitvoeren en een blijvende impact hebben op de gemeenschappen waarmee we werken.

Dankzij de steun van onze donateurs, vrijwilligers en partners kunnen we blijven groeien en ons bereik uitbreiden, waardoor we een positief verschil kunnen maken in het leven van degenen die het het meest nodig hebben.

Moge Allah (swt) ons allen zegenen en belonen voor onze bijdragen en inzet voor onze broeders en zusters in nood. Moge Allah al onze goede daden vermenigvuldigen en ons beschermen tegen alle tegenspoed. Ameen.